Voorwaarden SchoonheidsLein
Huishoudelijke regels
- Roken is binnen niet toegestaan.
- Het is verstandig uw kind(eren) thuis te laten i.v.m. gebrek aan ruimte en voor uw totale ontspanning. Mocht het onverhoopt niet anders kunnen meld dit dan van te voren.
Betaling
- De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling, van de behandeling en eventuele producten, contant te voldoen. Er is namelijk geen pinapparaat aanwezig. Ter plekke overschrijven is ook een mogelijkheid, achteraf betalen niet.
- SchoonheidsLein vermeld alle actuele prijzen op de website.
- Aanbiedingen zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
Afspraken annuleren
- SchoonheidsLein werkt enkel op afspraak,
I.v.m. een parttime baan ben ik genoodzaakt enkele afspraak en annuleringsvoorwaarden op te stellen.
Mocht u verhinderd zijn dient u dit minimaal 24 uur van te voren te melden. - Komt u een afspraak niet na (zonder af te zeggen of geldige reden) of zegt u te laat uw afspraak af dan ben ik genoodzaakt 50% van de geboekte behandeling in rekening te brengen.
- Afspraken annuleren kunt u op de volgende manieren: U kunt bellen, sms'en, via WhatsApp of via facebook een berichtje sturen. Vergeet niet uw naam, telefoonnummer, de datum en de tijd van de behandeling te vermelden zodat alles zo soepel mogelijk verloopt.
- SchoonheidsLein behoudt het recht om afspraken te verzetten of te annuleren. Indien dit nodig is zal ik dit zo spoedig mogelijk melden.
Leeftijd
- Voor de meeste Kappersbehandelingen wordt er geen minimum leeftijd gehanteerd.
- Voor kleuren wordt een minimale leeftijd van 16 jaar gehanteerd of eerder met toestemming van de ouders.
- Voor nagelbehandelingen wordt een minimale leeftijd van 16 jaar gehanteerd i.v.m. de groei en de stevigheid van de eigen nagels.
- Voor de schoonheidsbehandelingen is het afhankelijk van de behandeling die u wil ondergaan, verdere informatie kunt u hierover krijgen als u contact opneemt met SchoonheidsLein.
Aansprakelijkheid
- SchoonheidsLein is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, ontstaan doordat er is uitgegaan van de door de klant onjuist of onvolledig verstrekte informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijn gebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
- SchoonheidsLein is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft mee genomen naar de salon.
- SchoonheidsLein heeft het recht een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur of producten beschadigd.
- SchoonheidsLein meldt diefstal altijd bij de politie.
Garantie nagelbehandelingen & Schoonheidsbehandelingen
Na het plaatsen van gellak, versteviging of verlenging geldt een garantie van 7 dagen.
Tijdens de garantie periode zullen alle voorkomende schades aan de nagels kosteloos worden gerepareerd ook als dat betekent dat er een nieuwe set moet worden gezet.
Heeft u een schoonheidsbehandeling gehad en bent u toch niet tevreden geef dit, direct na de behandeling of tot 5 dagen na de behandeling, aan zodat dit netjes en in overleg opgelost kan worden. Geeft u dit niet binnen 5 dagen aan gaat SchoonheidsLein ervan uit dat u tevreden bent en kunt u een eventuele tegemoetkoming niet kosteloos verhalen op SchoonheidsLein.
De garantie vervalt indien:
* u met chemische producten heeft gewerkt zonder handschoenen.
(ook schoonmaak middelen zijn chemisch)
* u de nagels heeft afgebeten of opzettelijk heeft afgebroken.
* u zelf aan de nagels heeft gevijld of geknipt.
* u het gegeven advies niet opvolgt als u een nagelbijter bent.
* u de nagels heeft laten onderhouden door een andere nagelstudio.
* u het gegeven advies niet opvolgt als er eventueel (medische) hulp ingeschakeld moet worden.
* u na de verkregen schoonheidsbehandeling nog in behandeling bent gegaan bij een andere schoonheidssalon.
Garantie producten & Kappersbehandelingen
Heeft u een product gekocht in bijv. een pomp fles en werkt de fles niet goed, dan mag u hem altijd terug brengen. Indien voorradig geef ik u meteen een nieuwe fles mee anders krijgt u zolang van mij een miniatuur mee en bestel ik voor u een nieuwe fles.
Zijn uw haren gekleurd/geknipt en is het toch niet naar wens geef dit, direct na de behandeling of tot 5 dagen na de behandeling, aan zodat dit kosteloos opgelost kan worden. Geeft u dit niet binnen 5 dagen aan gaat SchoonheidsLein ervan uit dat u tevreden bent en kunt u een eventuele tegemoetkoming niet kosteloos verhalen op SchoonheidsLein.
De garantie vervalt indien:
* u de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt.
* u het gegeven advies niet opvolgt als er eventuele (medische) hulp in geschakeld moet worden.
* u de haren niet naar advies verzorgd.
* u de haren zelf heeft gekleurd of geknipt.
* u uw haren heeft laten behandelen in een andere kapsalon.
* er duidelijk is aangegeven dat de kleuring geen lange houdbaarheid heeft.
Persoonsgegevens & Privacy
SchoonheidsLein wil graag van iedere klant een klantenkaart bijhouden zodat u ten alle tijden optimaal geholpen kan worden.
Hierop worden verschillende dingen vermeld:
* Naam
* Telefoonnummer
* E-mail adres (indien nodig)
* Eventuele allergieën
SchoonheidsLein behandeld de gegevens van de klant vertrouwelijk en zal de gegevens niet verstrekken aan derden.
Copyright
SchoonheidsLein behoud de copyright van foto's en andere getoonde afbeeldingen op social media.
Mocht de Klant toonbare behandelingen laten fotograferen voor commerciële doeleinden moet er vooraf toestemming gevraagd worden aan SchoonheidsLein.
Ik hoop op uw begrip voor deze voorwaarden, mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u altijd contact opnemen!